sestdiena, 2013. gada 24. augusts

Back to school: School supplies haul

Sveikas! Šodien biju nopirkt pēdējos sīkumus priekš skolas un arī priekš raksta! :)
Let's begin

Nezinu kāpēc, bet krāsainas, smukas klades un citi piederumi mani motivē mācīties. Ar to saskaros ik gadu!
Man ļoti patīk iepirkties priekš skolas. :)



Manas mīļākās ir spirāļu klades, to priekšējos vākus ir viegli aizlocīt un aizmuguri, lai netrucēti varu rakstīt.

Tad ir vecās labās bez spirāļu klades. Mana mīļākā klade no šīm visām 8 ir ar aukstpapēžu kurpēm, jo tai piemīt meitenīgums. :)

Un, kā jau katru gadu pērku vienu lielo kladi kuru izmatoju matemātikai, jo matemātikā ir jāraksta makten daudz.

Rakstām piederumi! Ļoti gribētu pirkt visas tās pildspalvas ar rozā pūkām un dzivnieciņiem virsū, bet skola ir nopietna lieta līdz ar to vajag nopietnus rakstām piederumus. ;D

Tākā šo arī nēsāšu uz skolu līdzi iekļauju to manā rakstā! Šī skaitīsies man kā emergency kit.
Tāpēc, ja gribat redzēt kas ir manā emergency kit somiņā rakstat komentāros ! :)


Tas arī viss ir tikai divas lietas ko neiekļāvu tas ir lineāls un penālis! Prnāli pasūtišu tikai vēl un lineāls bija paslēpies. ;D

- xo, Baiba

6 komentāri:

  1. kur Tu pirki to foršo kladi ar rudenīgo koku? :]
    gaidīšu arī rakstu par emergecy kit!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Grāmatnīcā ''Aizkraukles grāmata'', ja nemaldos. :)
      Tuvāko dienu laikā būs ! :)

      Dzēst
  2. Jā, es arī vēlētos redzēt Emergency kit rakstu! :)
    Un man ļoti patīk tavas klades! :)

    AtbildētDzēst
  3. Smukas klades! Krāsas skolas somā vienmēr judina mācīties un citreiz pamodina garlaicīgo stundu vidū! :D

    AtbildētDzēst