pirmdiena, 2013. gada 28. oktobris

Čistaja ļiņija favorīti.

Sveikas, šodien atrādīšu savus favorītus no produktu līnijas ``Čistaja ļiņija``





Pavisam manā īpašumā ir divi Čistaja ļiņija produkti, Skrubis un Šampūns. Pašu pirmo nopirku skrubi un pēctam sekoja šampūns.

1. Aprikožu skrubis.


Tātad sāksim pēc secības! Skrubi nopirku apmēram pirms 4 nedēļām. Sākumā baidījos ņemt dēļ aprikozēm, domāju, ka sāks izsisties pumpas un vēl sazin kas. Pirmajā lietošanas reizē biju pārsteigta pēc sejas noskalošanas tā tik tiešām bija ļoti maiga, bet tas ir tikai uz brīdi!
Šo skrubi ķēru ciet arī tāpēc, ka tas sastāv no 62% naturāliem komponentiem.

Konsistence, kā jau skrubim ar maziem asiem gabaliņiem, bet šim skrubim ir brutāli asi gabaliņi.
Bet, ja negribat traumēt sejas ādu tad vienkārši nemasējiet šo skrubi, kā esat ieradušas no citiem.
Bet kopumā man šis skrubis ļoti iepatikās, ka nav specifiska smarža + labi attīra.

Cena- 1.80 Ls


2. Nātru šampūns.


Šo šampūnu iegādājos pirms 2 nedēļām, ja nemaldos. Kādas 3-4 reizes jau esmu lietojusi.
Man bija iestājies matkritis tāpēc meklēju šampūnu kurš ir domāts priekš šādiem gadījumiem. Tādu arī atradu! Tā satāvā ir 80% no ārstniecisko augu novārijuma + satur nātru ekstraktu.
Sola, ka nostiprinās matus to augšanu un izskrišanu.

Šampūna krāsa ir zaļa nav specifiska smarža, bet ir jūtams zāļu aromāts.(nav uzkrītošs)
Šampūns putojas labi, pēc matu izmazgāšanas tiem ir svaigs aromāts.

Cena- 2.00 Ls

Kā jums jums ar Čistaja ļiņija produktiem? Kurš ir jūsu mīļākais produkts no šīs firmas?


- xo, Baiba

6 komentāri:

  1. Man visvairaak patiik Sarkanaa aabolinja liinija matiem Taa smarzha - mmm! Tik preciizi uzkjerta.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā esmu par šo šampūnu dzirdēju!
      Ganjau arī kādreiz pamēģināšu. :)

      Dzēst
  2. Man ļoti patika gēls pret izsitumiem (ar oranžu puķīti virsū) :), bet tagad nevaru to nekur atrast! :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Varbūt tas ir uz kādu laiku izņemts no apgrozības.
      Cerēsim uz to labāko, ka atradīsi! :)

      Dzēst
  3. Man ir šis pats skrubis, nopirku pagājušo vasaru - patika, bet ātri vien apnika, jo nekas diži īpašs jau nebija, vienīgi tas, ka skrubis ir diezgan dabīgs produkts.

    Mani interesē, vai šampūns matiem iedarbojās? Respektīvi - vai tas samazināja matu izkrišanu vai nē? :)

    http://happinessvictim.blogspot.com
    x

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Priekš manis viņš iedarbojās, nav tik traki kā agrāk.
      Bet es domāju, ka tas ir katram cilvēkam individuāli! ;)

      Dzēst