pirmdiena, 2014. gada 6. janvāris

Eveline cosmetics art makeup concealer.

Sveikas, šodien īsi pastāstīšu par konsīleri kuru iegādājos pirms 2 nedēļām. Esmu to beidzot izmēģinājusi un varu dalīties savās izjūtās.



Tātad toņi pavisam šim konsīlerim ir 3 (cream, almond un porcelain) Itkā iegādājos toni: almond, bet man vairāk izskatās pēc porcelain.
Konsīleri lietoju zem acīm un mutes rajonā.


Konsīlerim ir krēmīga konsistence, nav ķēpīgs, bet tas nelāgi ož (pēc gumijas) :(
Bet smaka nav īpaši jūtama! Ļoti ērts iepakojums!


Priekš manis klājums ir ļoti labs, loki man nav īpaši izteikti, tāpēc tas man tīri labi iet pie sirds. :)
Lielāku un tumšāku loku īpašniecēm tas varētu arī nelīdzēt, bet izmēģināt jau var.

Tātad produktu vērtēju 8/10
Kā jau teicu, smaka nu man ne visai, bet dzīvot var!

 Kur var iegādāties: Eveline kosmētikas tirzniecības vietās.

                                                Kādu konsīleri jūs pašlaik lietojat? 

- xo, Baiba

4 komentāri:

  1. o..šitais būs jāizmēģina! šobrīd lietoju Catrice All In one konsīleri, bet jau iet uz beigām, tāpēc jālūko pēc jauna :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ņem tik ciet!
      Man tieši šo paleti gribas izmēģināt! :D

      Dzēst
  2. Sveika, es sekoju tavam blogam un vēlos lūgt ka varbūt tu vēlies sekot manējam, es tikai nesen atsāku aktīvi rakstītu skaistuma rakstiņus. Bet galvenais varbūt vari man uz e-pastinu vai manā blogā uzrakstīt vai tev ir ad sense un kā tu viņus aktivizeji tāpēc ka mani viņi vienmēr atsaka- vai nu par maz teksta vai kā?! vvarbūt ir kāds padomiņš? :) Paldies un veiksmi blogošanā

    AtbildētDzēst
  3. The colour is gorgeous ..

    Please let me know if you would be interested in following eachother on GFC and Bloglovin.Would love to stay in contact.

    Candice | Beauty Candy Loves
    ♥♥♥

    AtbildētDzēst