svētdiena, 2014. gada 5. janvāris

20. fakti par mani!

Sveikas, iedvesmojos no Lienes un arī izdomāju, ka gribu uzrakstīt faktus par sevi.


1. Es esmu diezgan kautrīgs cilvēks.
2. Es varu pavadīt visu dienu youtube`a vai tumblr`a
3. Man nedrīkst ļaut skatīties romantiskās filmas (raudu, kā zīdainis)
4. Neatbalstu alkohola lietošanu un smēķēšanu. Kad to dara mani vienaudži (pusaudži) jūtos pretīgi.
5. Zīmēju diezgan labi, bet ar mākslu savu dzīvi nevēlos saistīt, kaut vai tā man ir ļoti tuva.
6. Patīk cilvēkiem veidot grimu un frizūras.
7. Man ir pilnīgi pretējs stils manam tagadējam izskatam.
8. Man labāk patīk ziema nekā vasara.
9. Neesmu viena no tām tusētājām, man patīk tā pa mierīgo.
10. Man nepatīk, ka mani fotogrāfē, jūtos neērti.
11. Esmu diez gan laba padomdevēja, it īpaši puišiem.
12. Runājot par puišiem, man ir labāks kontakts ar puišiem nekā meitenēm.
13. Esmu atkarīga no šokolādes. <3
14. Man ir 3 brāļi, viens no viņiem ir mans vienaudzis (dvīņi)
15. Esmu pa pusei poliete.
16. Man riebjas cilvēki kuri pēdējā brīdī ``uzmet``
17. Esmu jautrs cilvēks.
18. No rītiem vienmēr esmu žiperīga, bet pārējie drūmi un miegaini.
19. Dievinu komēdijas.
20. Bloga rakstīšanu uztveru nopietni.

Fuu.., beidzot, pailgs process, bet vismaz. :)

5. Viens no maniem zīmējumiem!



- xo, Baiba

4 komentāri:

  1. Ļoti skaists zīmējums, tev ir talants! :)

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti liela daļa no šiem atbilst arī man. :]
    Smuks zīmējums. :] Tā priecātos, ja zīmēšanai atliktu pietiekami daudz laika. ;[

    AtbildētDzēst